Tellimisest

Moshi e-poest saab osta mugavalt ja turvaliselt.

  • Valige meeldivad kaubad välja ja lisage ostukorvi.
  • Kauba eest saab tasuda pangalinkide kaudu.
  • Kaup pannakse reeglina teele juba samal või järgmisel tööpäeval.
  • Üle 25 € ostu puhul on Eesti piires kauba saatmine tasuta.
  • Kaup jõuab Eesti piires kohale Itella SmartPosti kaudu.

Moshi e-poe tingimused

Käesolevad tingimused on müügilepinguks e-poest ostva tarbija ja

Moshi Natural OÜ vahel. Kui tellite meie e-poest, siis nõustute nende tingimuste täitmisega.

Tarbija on füüsiline isk, kes teeb tehingu, mis ei seondu iseseisva majandus- või kutsetegevuse läbiviimisega. Ettevõtetel ja nt edasimüügi eesmärkidel ostjatel palume võtta ühendust aadressil info @ moshi.ee.

Müüja

Moshi e-poes on müüja Moshi Natural OÜ (reg nr 1278221), registreerimisaadressiga Telliskivi 30.

Müüja kontaktandmed: e-post info @ moshi.ee tel 55950463.

Ostmine

Kaupade kirjeldused ja hinnad on avaldatud iga vastava kauba juures. Kõik hinnad on toodud eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

Valige sobivad kaubad välja ja lisage ostukorvi määrates ka toote koguse. Ostukorvi sisust saab igal hetkel ülevaate klikkides ostukorvi ikoonile kodulehekülje päises.

Enne maksmist tuleb kontrollida üle valitud tooted, kogused ja hind.

Kui kõik vajalikud tooted on ostukorvis, siis liikuge edasi järgmisele lehele. Täitke täpselt kõik tärniga täidetud väljad, valige sobiv kauba kättesaamisviis ja seejärel sobiv makseviis.

Moshi e-poes saab tasuda (Swedbank, SEB, LHV, Nordea, Danske, krediidipank) pangalinkide kaudu.

Kui teil on meile anda oma tellimuse kohta täiendavaid juhiseid või soove, siis palun kirjutage need samal lehel asuvasse märkuste lahtrisse.

Tellimuse esitamiseks vajutage nupule „esita. Kui valisite makseviisiks pangalingi, siis suunatakse teid edasi eelnevalt valitud internetipanka, kus saate oma tellimuse eest tasuda.

NB! Pärast makse sooritamist vajutage kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel juhul teie tellimust ei aktiveerita!

Pärast makse kinnitamist saadame sisestatud e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta.

 Kauba kättetoimetamine

Kauba toimetame kätte Eesti piires vastavalt teie tehtud valikule.

Kauba kättesaamiseks on järgmised võimalused:

  • Itella SmartPOST Hind 2,95 €. Valides SmartPOST, valige rippmenüüst ka pakiautomaat, kuhu pakki soovite saada.
  • Postitustasu jääb alati samaks olenemata paki kaalust, seega mida rohkem korraga tellite, seda kasulikum.

Tellimused, mille maksumus ületab 25 € toimetame kohale tasuta. Kui teie tellimus ületab 25 € valige ikkagi sobiv kauba kättetoimetamisviis tehes sobivasse kasti linnuke – ostukorvisüsteem arvestab kättetoimetamistasu automaatselt maha.

Üldreeglina postitame tellimuse kuni 3 tööpäeva jooksul alates ostusumma tasumisest, harilikult paneme kauba teele juba samal või järgmisel tööpäeval. Kui tellimuse täitmisel tekib mingil põhjusel viivitus, siis võtame kindlasti viivitamata ühendust.

Pärast kauba väljastamist Moshi poolt hakkavad kehtima postifirmade poolt kehtestatud pakkide kättetoimetamise tähtajad, mille kohta saab täpsemat infot Itella SmartPOSTi koduleheküljelt. Kuigi teeme omalt poolt kõik, et teie tellimus jõuaks kohale võimalikult kiiresti, ei saa me vastutada viivituste eest, mille on põhjustanud transporditeenuse pakkuja.

Tasumine

Tellimuse eest on võimalik tasuda (Swedbank, SEB, LHV, Nordea, Danske, krediidipank) pangalinkide kaudu.

Kui valite ostukorvisüsteemis makseviisiks pangalingi, siis suunatakse teid pärast tellimuse kinnitamist teie poolt valitud panga internetipanka, kus saate tellimuse eest tasuda.

NB! Pärast makse sooritamist vajutage kindlasti nupule „Tagasi kaupmehe juurde”. Vastasel juhul teie tellimust ei aktiveerita.

Peale makse kinnitamist saadame teie sisestatud e-posti aadressile teate tellimuse kinnitamise kohta.

Müüjal on õigus muuta hindu igal ajal sellest ette teatamata. Juba esitatud tellimuste hindu ei muudeta.

Tellimuse muutmine

Kui olete juba tellimuse esitanud, kuid soovite seda muuta, saatke palun viivitamata vastavasisuline e-kiri aadressile info @ moshi.ee. Kirjas märkige kindlasti ka oma tellimuse number, mida muuta soovite.

Postitamata tellimuste tühistamine

Kui soovite tellimusest enne kauba postitamisest loobuda, kuid olete selle eest juba pangalingi kaudu tasunud, siis palun saatke teade loobumissoovi kohta koos tellimuse numbriga e-posti aadressile info @ moshi.ee Kui selle tellimuse kaupa ei ole teate kättesaamise ajaks veel teele pandud, siis maksame teile raha tagasi. Raha kanname tagasi samale pangakontole, kust meile tellimuse eest makse laekus.

Kui tellimus on juba teele pandud, rakenduvad lepingust taganemise tingimused.

Lepingust taganemine

Vastavalt seadusele on tarbijal õigus lepingust taganeda 14 päeva jooksul alates tellitud kauba kättesaamisest ning kaup kasutamata kujul, rikkumata pakendis tagastada.

NB: taganemisõiguse säilimiseks avage pakendid ettevaatlikult ja ärge avage kreemide, õlide, näovete, huulevõiete vms pakendeid või korke, sest need on pakitud mikroobivabasse keskkonda.

Tarbija kaotab taganemisõiguse juhul, kui toodet on kasutatud või pakend lõhutud või seda on muul moel käsitsetud viisil, mis erineb sellest kuidas harilikult sellise tootega poes tutvutakse.

Tarbija kaotab taganemisõiguse juhul, kui ta on avanud suletud pakenditesse pakitud toote ning seda ei saa hügieenilistel või tervisekaitselistel põhjustel enam tagastada.

Kui lepingu esemeks olnud asja ei saa selle olemuse tõttu tavalise postiteenuse kaudu tagastada,

kannab tarbija lepingust taganemisel lepinguesemeks olnud asja tagastamise kulud või asja äraviimise kulud.

Kauba peab tarbija müüjale tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest.

Kui olete lepingust taganenud ja kasutamata kauba meile tagasi saatnud, tagastame teile kauba eest tasutud summa ja kättetoimetamise postikulud tavalises mahus (maksimaalselt SmartPOSTiga saatmise tasu) 14 päeva jooksul taganemisteate kättesaamises. Teade tellimusest taganemise kohta saatke palun e-posti aadressile info @ moshi.ee

Kvaliteet

Enne kauba postitamist kontrollime kõik tooted alati üle, kui te siiski avastate, et saadetud kaup on ebakvaliteetne, tuleb selle kasutamine kohe lõpetada ja esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul kättesaamisest meile e-posti või kirja teel teatada.

Kui kaup jõudis teieni kahjustatult andke sellest palun kohe teada e-posti aadressil info @ moshi.ee. Kui kaup on puudustega meie süül, parandame, asendame või hüvitame puudustega kauba summas, mille te tellides selle eest tasusite.

Tagame, et tooteid saab kasutada vastavalt tootja soovitustele nende otstarbe kohaselt tootel märgitud „parim enne“ tähtpäeva saabumiseni.

Väga oluline on hoolega järgida kodulehel ja kaubaga kaasas olevaid kasutamisjuhiseid ning muid ohutusnõudeid. Me ei vastuta ühegi kahju eest, mis tekkis toote kasutamisel, kui toodet ei kasutatud eesmärgipäraselt, ei järgitud tootja antud juhiseid või muid ohutusnõudeid või kasutati toodet pärast kasutustähtaja lõppemist.

Küünalde kasutamisel tuleb lähtuda küünla pakendil olevatest juhisest.

Kosmeetikatoodete kasutamisel arvestage enda tervisliku seisundi ja nahatüübiga, kui tunnete, et toote kasutamine muudab teie tervist mingilgi moel tavalisest halvemaks, lõpetage kohe toote kasutamine ja palun teavitage sellest ka meid.

Kui avastate toote kättesaamisel, et toode on väliselt kahjustunud, palun andke sellest meile kohe teada. Palume väliselt kahjustatud tooteid mitte kasutada, selline kasutamise toimub ostja enda vastutusel. Me ei hüvita, asenda ega paranda välistele kahjustustele tuginedes tooteid, mida on kasutatud.

Tarbijal on õigus lepingu eseme lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele (nõuda kohustuse täitmist; oma võlgnetava kohustuse täitmisest keelduda; nõuda kahju hüvitamist; taganeda lepingust või öelda leping üles; alandada hinda; rahalise kohustuse täitmisega viivitamise korral nõuda viivist) ja pöörduda kohtuvälise kaebusi ja vaidlusi lahendava organi poole. Vastavad juhised leiate Tarbijakaitseameti kodulehelt.Tarbija teavitamine

Müüja vastutab asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, kui mittevastavus on olemas juhusliku hävimise ja kahjustumise riisiko ülemineku ajal ostjale, isegi kui mittevastavus ilmneb hiljem.

Müüja vastutab asjal ilmnenud lepingutingimustele mittevastavuse eest kahe aasta jooksul alates asja ostjale üleandmisest. Asja puuduse ilmnemisel peab tarbija hiljemalt kahe kuu jooksul sellest müüjat teavitama ehk esitama pretensiooni. Kui asi ei vastanud ostmise ajal lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. Juhul, kui asja parandamine või asendamine ei ole võimalik on tarbijal õigus ka lepingust taganeda ja nõuda raha tagastamist.

Isikuandmed

Meie e-poest ostmine on turvaline, teie isikuandmeid ei avaldata kolmandatele isikutele, neid kasutatakse ainult tellimuse täitmiseks ja tellimusega seotud küsimuste lahendamiseks.

Intellektuaalse omandi õigused

Moshi on registreeritud kaubamärk. Kõik kodulehel sisalduv, sh. fotod, tootekirjeldused ja muu materjal on autoriõigusega kaitstud teosed ja/või tööstusdisainilahendused ning nende ükskõik mil viisil ja mistahes vormis kasutamine on lubatud ainult Moshi Natural OÜ eelneval kirjalikul nõusolekul.

Toodete edasimüük

Moshi e-poes müüdavate toodete tellimine nende edasimüügi eesmärgil ilma Moshi Natural OÜ eelneva kirjaliku nõusolekuta ei ole lubatud. Moshi Natural OÜ jätab endale õiguse keelduda tellimuste täitmisest, mille puhul on põhjendatud kahtlus, et tooteid tellitakse edasimüügi eesmärgil. Kui olete huvitatud MOSHI toodete edasimüügist võtke palun ühendust e-posti aadressil info @ moshi.ee

Küsimused ja ettepanekud

Lisaks kvaliteetsetele lõhnaküünaldele ja kehahooldustoodetele tahame pakkuda ka head ja sõbralikku teenindust. Teie arvamus on väga tähtis, kui teil on küsimusi või ettepanekuid saatke palun e-kiri aadressil info @ moshi.ee või helistage 55950463.



  • Moshi 2016